Родіонов, Андрій МиколайовичБондар, Марія Олександрівна2023-06-132023-06-132021Бондар, М. О. Використання Uplift-моделювання для виявлення груп впливу : дипломний проект … бакалавра : 113 Прикладна математика / Бондар Марія Олександрівна. – Київ, 2021. – 52 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57098Мета цієї дипломної роботи – запропонувати модель розрахунку максимального впливу інформаційної кампанії при обмеженні на її вартість з використанням uplift-моделювання. Об’єктом дослідження є методи uplift-моделювання як галузь машинного навчання. Предметом дослідження є моделі та методи знаходження uplift. Актуальність роботи зумовлюється тим, що оптимальність витрат фінансових ресурсів компаній на прямі рекламні кампанії є важливим питанням у сфері маркетингу.52 с.ukupliftметод двох моделейконтрольтрансформація класівtarget audience,Two Modelstarget audienceClass TransformationВикористання Uplift-моделювання для виявлення груп впливуBachelor Thesis