Дунська, Алла РашидівнаСтоян, Софія Сергіївна2021-01-062021-01-062020-12Стоян, С. С. Формування стратегії міжнародної діяльності підприємства в умовах пандемічного впливу на зовнішніх ринках : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Стоян Софія Сергіївна. – Київ, 2020. – 108 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/38509Дипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» на тему «Формування стратегії міжнародної діяльності підприємства в умовах пандемічного впливу на зовнішніх ринках» містить 108 сторінок, 26 таблиць, 23 рисунки. Перелік посилань нараховує 52 найменування. Метою дослідження є: дослідження організаційно-економічних засад формування стратегії міжнародної діяльності за умов пандемічного впливу на зовнішньому ринку та розроблення практичних рекомендацій щодо реалізації запропонованих стратегічних напрямів на досліджуваному підприємстві. Об'єктом дослідження є: міжнародна діяльність підприємства ТОВ «ХХХ». Предметом дослідження є: стратегічні напрями здійснення міжнародної діяльності підприємства в умовах пандемічного впливу на зовнішньому ринку. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід, фінансово-економічний та графічний аналізи, метод експертних оцінок, аналіз факторів прямого та непрямого впливу. Результати дослідження можуть бути використанні підприємством агропромислового комплексу для підвищення ефективності введення міжнародної діяльності, зокрема ТОВ «ХХХ» для розробки стратегії виходу на ринки електронної комерції. Розроблена в дипломній роботі стратегія зовнішньоекономічної діяльності була представлена на розгляд керівному складу ТОВ «ХХХ», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій щодо виходу на ринок електронної комерції в США. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи просування інших товарів підприємства на зовнішній ринок, розширення введення з міжнародної діяльності.ukпандеміяCOVID-19експортімпортміжнародна діяльністьстратегіяефективністьелектронна комерція (е-комерція) агропромисловий комплекс (АПК)e-commerce (e-commerce) agro-industrial complex (AIC)digitalizationpandemicexportimportinternational activitystrategyefficiencyФормування стратегії міжнародної діяльності підприємства в умовах пандемічного впливу на зовнішніх ринкахMaster Thesis108 с.339.5.012.23