Попенко, Володимир ДмитровичВихляєва, Аліса Олегівна2019-12-052019-12-052019-06Вихляєва, А. О. Інформаційна система для підвищення лояльності споживачів : дипломний проект ... бакалавра : 6.050101 Комп’ютерні науки / Вихляєва Аліса Олегівна. – Київ, 2019. – 98 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/30254Структура та обсяг роботи. Пояснювальна записка дипломного проекту складається з шести розділів, містить 97 сторінку, 8 рисунків, 13 таблиць, 1 додаток, 22 джерела. Дипломний проект присвячений розробці інформаційної системи підвищення лояльності споживачів метою якої є встановлення довірчих відносин між торговельною мережею та її клієнтів, а також зростання доходу мережі через збільшення об’єму продажу та залучення нових клієнтів. У розділі з інформаційного забезпечення були визначені вхідні та вихідні дані , була наведена схема бази даних. У розділі з математичного забезпечення була розглянута модель системи, визначена оптимальна націнка товарів з максимізацією прибутку та був розрахований можливий залишок куплених товарів у споживача. У розділі з програмного забезпечення описані основні засоби розробки інформаційної системи, висунуті вимоги до технічного забезпечення, обрано та обґрунтовано архітектуру програмного забезпечення. У технологічному розділі описана інструкція користувача та проведене тестування інформаційної системи підвищення лояльності споживачів.ukспоживачторговельна мережапрограма лояльностітеорія масового обслуговуваннявеб-додатокінформаційна системазнижканацінкабонусмаркетингconsumertrade networkloading programmax maintenance theoryweb appendixinformation systemdiscountnationbonusmarketingІнформаційна система для підвищення лояльності споживачівBachelor Thesis98 с.004.89