Стадніченко, Вадим ВолодимировичТрофіменко, Ніколь Миколаївна2024-09-262024-09-262024Трофіменко, Н. М. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Трофіменко Ніколь Миколаївна. – Київ, 2024. – 136 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69294Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел і додатку, обсягом 133 сторінки, у тому числі 33 таблиці та 37 рисунків. Тема удосконалення асортиментної політики компанії «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку є надзвичайно актуальною та важливою з кількох причин. По-перше, міжнародний ринок вимагає постійного адаптування до різноманітних культурних та географічних особливостей. Удосконалення асортиментної політики дозволить компанії «НАМЕЛАКА» ефективно відповідати на зміни у смаках, вподобаннях та потребах споживачів різних країн. По-друге, конкуренція на міжнародному ринку дуже велика, і лише ті компанії, які постійно вдосконалюють свій асортимент та пропозиції, можуть успішно конкурувати. Підвищення якості продукції та розширення її різноманітності допоможе «НАМЕЛАКА» зберегти й зміцнити свою позицію на міжнародному ринку. Крім того, врахування міжнародних тенденцій у харчовій індустрії, зокрема у сфері кондитерських виробів, дозволить компанії «НАМЕЛАКА» бути на чолі інновацій та задовольняти зростаючі очікування споживачів по всьому світу. Метою даного дослідження є визначення напрямків удосконалення асортиментної політики ТОВ «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринку з метою адаптації українського бізнесу до нового середовища. Обʼєктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «НАМЕЛАКА» на кондитерському ринку ОАЕ. Субʼєкти дослідження: ТОВ «НАМЕЛАКА», конкуренти та споживачі. Предметом дослідження є уподобання споживачів на міжнародному ринку. У роботі використано методи дослідження, а саме: ретельний аналіз існуючих даних, метод експерименту для практичного дослідження та перевірки гіпотез, крім того, ми використовували внутрішній і зовнішній аналіз інформації, щоб зібрати дані, необхідні для дослідження.136 с.ukмаркетингасортиментконкуренціякондитерський ринокдослідження ринкуасортиментна політикаспоживачmarketingassortmentcompetitionconfectionery marketmarket researchassortment policyconsumerУдосконалення асортиментної політики ТОВ «НАМЕЛАКА» на міжнародному ринкуBachelor Thesis