Щегельська, Ю. П.2021-11-112021-11-112020Щегельська, Ю. П. Phygital advergaming квести з доданою реальністю — ефективна технологія промоції бренда «NIKE» / Щегельська Ю. П. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2020. – Вип. 4(70). – С. 82-89. – Бібліогр.: 10 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/45075ukдодана (доповнена) реальністьпригодницька гра з елементами рекламитимчасова торгівельна платформашокові розпродажіпромоція augmented reality (AR)phygital advergaming AR questAR pop up shop/storeshock droppromotionPhygital advergaming квести з доданою реальністю — ефективна технологія промоції бренда «NIKE»ArticleС. 82-89https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(70).2020.219342007:304:659