Григорова, Зоя ВалентинівнаЛисенко, Марія Анатоліївна2022-01-252022-01-252021-12Лисенко, М. А. Застосування контент менеджменту в управлінні збутовою діяльністю підприємства : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Лисенко Марія Анатоліївна. - Київ, 2021. - 113 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46003Магістерська дисертація Лисенко Марії Анатоліївни на тему «Застосування контент менеджменту в управлінні збутовою діяльністю підприємства», НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського», 2021, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та додатків. Робота виконана у обсязі 113 сторінок, містить в собі 30 таблиць, 14 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 72 найменування. Актуальність теми дослідження. Збутова діяльність підприємства завершує його операційний цикл та безпосередньо вливає на об’єми реалізації продукції, як наслідок забезпечуючи необхідний рівень доходу та прибутку. У сучасному динамічному ринковому середовищі набуває актуальності питання пошуку інноваційних та ефективних інструментів вдосконалення збутової діяльності з метою підвищення рівня прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Метою дисертаційної роботи є теоретико-методологічне обґрунтування процесу управління збутовою діяльністю підприємства та розроблення відповідних науково-прикладних рекомендацій з його вдосконалення шляхом впровадження стратегії контент менеджменту. Завдання дослідження. Досягнення мети дисертаційної роботи зумовило виконання наступних завдань: – поглибити теоретичні положення збутової діяльності підприємства; – визначити роль контент менеджменту в управлінні збутовою діяльністю підприємства; – узагальнити методичні підходи до оцінювання ефективності контент менеджменту; – надати організаційно-економічну характеристику виробничо-господарської діяльності ТОВ «ВІСТКА»; – провести діагностику збутової діяльності підприємства та оцінити її ефективність; – надати пропозиції щодо покращення збутової діяльності ТОВ «Вістка»; – розробити механізм реалізації стратегії оптимізації збутової діяльності підприємства та обґрунтувати його доцільність. Об'єктом дослідження є процес управління збутовою діяльністю ТОВ «Вістка». Предметом дослідження теоретичні, методичні та прикладні аспекти управління збутовою діяльністю ТОВ «Вістка». Методологія дослідження та розробки науково-прикладних рекомендацій : індукції та дедукції; факторного аналізу та синтезу; статистичний, розрахунково–аналітичний, економіко–математичного моделювання та прогнозування, пакет прикладних програм MS Excel.ukуправління збутомзбутова діяльністьконтент менеджментстратегічна спрямованістьпоказники ефективностіsales managementsales activitycontent managementstrategic orientationefficiency indicatorsЗастосування контент менеджменту в управлінні збутовою діяльністю підприємстваMaster Thesis113 c.