Юдіна, Наталія ВолодимирівнаКулик, Яна Юріївна2024-09-262024-09-262024Кулик, Я. Ю. Удосконалення політики просування TM Cinnabon на ринку кондитерських закладів України : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Кулик Яна Юріївна. – Київ, 2024. – 147 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69306Дипломна робота на тему: «Удосконалення політики просування TM Cinnabon на ринку кондитерських закладів України», складається зі вступу, трьох розділів, що містять по 3 пункти, висновків до кожного розділу за загального висновку по проведеній роботі, списку використаних джерел та 5 додатків. Обсяг роботи складає 151 сторінок, містить 15 таблиць та 21 рисунків. Метою роботи є пошук шляхів удосконалення політики просування TM «Cinnabon» на ринку кондитерських закладів України. При проведенні дослідження були використані методи опитування споживачів та проведення кабінетних досліджень. Результатом роботи є вивчені ключові аспекти функціонування компанії, проведений аудит маркетингової діяльності, аналіз маркетингового середовища, був розроблений комплекс економічно доцільних рекомендацій, спрямованих на активізацію та оновлення присутності бренду в соціальних мережах, покращення взаємодії з аудиторією, збільшення таргетованої реклами, інтеграцію з іншими платформами, оптимізацію контенту та підвищення впізнаваності через події та акції. Економічний аналіз показав, що інвестиції в ці маркетингові заходи сприятимуть значному збільшенню обсягів продажів та підвищенню лояльності клієнтів. Новизна отриманих результатів полягає в розробці деталізованих персональних рекомендацій щодо варіантів удосконалення політики просування та надання актуальних трендів в Instagram для оновлення та осучаснення візуальної ідентифікації бренду «Cinnabon».147 c.ukпросуваннязакладимаркетингова діяльність в соціальній мережі Instagramвізуальне оформленнясоціальні мережіконтентвпізнаваністьоновленняpromotionestablishmentsmarketing activities on Instagramvisual designsocial networkscontentrecognitionupdateУдосконалення політики просування TM Cinnabon на ринку кондитерських закладів УкраїниBachelor Thesis