Фісенко, Т. В.Балюн, О. О.Григоренко, А. В.2023-10-162023-10-162023Фісенко, Т. В. Розробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського / Фісенко Т. В., Балюн О. О., Григоренко А. В. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2023. – №1 (13). – С. 51-64. – Бібліогр.: 15 назв.2522-1078 (online)https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61454Кожна компанія прагне зберігати зв’язок зі своїми клієнтами та аудиторією. Університети не є винятком, оскільки це забезпечує залучення нових студентів і підвищує лояльність до бренду серед працівників та випускників. Під час дослідження було вивчено наукову основу створення, випуску та розповсюдження сувенірної продукції, зокрема для ЗВО. Ці знання були втілені в практичних результатах, а саме — створенні сувенірної продукції для НН ВПІ. За допомогою опитування були визначені основні уподобання цільової аудиторії щодо дизайну та наповнення сувенірної продукції. Ці дані стали основою для розробки сувенірної продукції НН ВПІ. В дизайні використовувались помаранчево-червоні кольори (традиційні кольори ВПІ), а також світлий бузковий і сіруватий чорний Сувенірні вироби оформлені за спільною композиційною концепцією. Малюнок є абстрактним, з мінімальною кількістю додаткових елементів дизайну. Композиція також є гендерно нейтральною, оскільки ані кольори, ані матеріальні об’єкти (сувеніри) не пов’язані з певною статтю. Була створена композиція, що задовольняє потреби кожної групи аудиторії. Проєкт був реалізований у вигляді графічних макетів. Були використані засоби просування, що базуються на співпраці з власниками/розповсюдниками офіційних та популярних засобів комунікації. Зазначені методи взаємодії є безкоштовними і, за попередніми оцінками, допоможуть підвищити усвідомленість цільової аудиторії щодо сувенірної продукції НН ВПІ. Крім того, були створені власні канали просування, для популяризації яких використано безкоштовні методи. Наприклад, для просування сувенірної продукції ВПІ була створена окрема сторінка, на якій були розміщені фотографії основних продуктів сувенірної лінійки, а також контакти розповсюджувача та тематичні повідомлення. Було використано стандартні методи просування для сторінок з подібним вмістом, такі як масове стеження за користувачами і контекстна реклама.ukіміджпіарбрендсувенірна продукціяimagePRbrandsouvenir productsРозробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря СікорськогоDevelopment of souvenir products for the educational and scientific printing and publishing institute of the Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic InstituteArticlePp. 51-64https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287512005.338.48:316.334.550000-0003-1837-01170000-0002-7676-9049