Бобир, М. І.2013-11-142013-11-142011Розроблення нових феноменологічних моделей та узагальненого методу прогнозування ресурсу експлуатації елементів конструкцій із композиційних матеріалів з врахуванням пошкоджуваності : звіт про НДР (заключ.) НТУУ "КПІ" ; кер. роб. М. Бобир. - К., 2011. - 266 л. + CD-ROM. - Д/б №2220-ф0109U001607https://ela.kpi.ua/handle/123456789/5600Звіт по НДР містить 266 с., 83 рисунка, 5 таблиць, 202 джерела, 2 додатки Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню кінетики на копичення пошкоджень та руйнуванню високо навантажених елементів конструкцій із композиційних матеріалів (КМ) в умовах експлуатаційного навантаження. Сучасні методи прогнозування ресурсу експлуатації таких елементів конструкцій не враховують основні технологічні процеси їх виготовлення, нестаціанарність термосилового циклічного навантаження, кінетику накопичення пошкоджень та руйнування. Метою роботи є розробка достовірних рівнянь стану, нових моделей розсіяної пошкоджуваності та критеріїв руйнування КМ елементів конструкцій виробів нової техніки з врахуванням основних термосилових параметрів технологічного та експлуатаційного навантажень. Відповідно до поставленої мети були отримані наступні результати: – розроблено та обґрунтувано узагальнену феноменологічну модель кінетики накопичення розсіяних пошкоджень, яка враховує основні параметри нестаціонарного технологічного та експлуатаційного навантажень; – розроблено ефективний метод прогнозування ресурсу (в тому числі і залишкового) експлуатації відповідальних елементів конструкцій для умов нестаціонарного експлуатаційного навантаження.ukЗвіт захищений авторським правом. Переглянути його можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.композиційні матеріалималоциклова втомапрогнозування ресурсумодель пошкоджуваностікритерій руйнуванняРозроблення нових феноменологічних моделей та узагальненого методу прогнозування ресурсу експлуатації елементів конструкцій із композиційних матеріалів з врахуванням пошкоджуваностіTechnical Report266 л.539.43+620.179.1