Дорогий, Ярослав ЮрійовичСірко, Дмитро Євгенович2025-01-202025-01-202024Сірко, Д. Є. Система аналізу вподобань українського покупця з елементами штучного інтелекту : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Сірко Дмитро Євгенович. – Київ, 2024. – 100 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72033Пояснювальна записка складається з чотирьох розділів, містить 24 таблиці, 8 додатків та 24 джерела – загалом 108 сторінок. Об`єкт дослідження: рекомендаційні системи медіа- контенту, що використовують гібридні алгоритми для персоналізації у соціальних мережах. Мета роботи: метою роботи є створення системи аналізу вподобань українського покупця з використанням штучного інтелекту. У першому розділі проведено аналіз характеристик медіа- контенту, особливостей поведінки користувачів, а також принципів взаємодії з рекомендаційними системами. У другому розділі проведено аналіз системи та архітектури, описано структуру системи, обрано інструменти та методи розробки. У третьому розділі проведено розробку системи, створено програмну реалізацію, описано функціонал, а також визначено обмеження системи та проведено тестування. У четвертому розділі проведено розробку стартап проекту, розроблено маркетингову програму та визначено стратегію впровадження системи.100 с.ukукраїнський покупецьвподобанняштучний інтелектперсональний асистентзастосуноксистемааналізСистема аналізу вподобань українського покупця з елементами штучного інтелекту та персональним асистентомMaster Thesis004.04