Колешня, Яна ОлександрівнаХолодкова, Анастасія Юріївна2023-01-192023-01-192022-12Холодкова, А. Ю. Диверсифікація напрямів діяльності підприємства в умовах нестабільного середовища : магістерська дис. : 073 «Менеджмент» / Холодкова Анастасія Юріївна. - Київ, 2022. - 115 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/51980Магістерська дисертація на тему «Диверсифікація напрямів міжнародної діяльності підприємства в умовах нестабільного бізнес-середовища» складається з 90 сторінок, 24 таблиць, 31 рисунка та 4 додатки. Перелік посилань нараховує 49 джерел. Актуальність теми дослідження зумовлена високою мінливістю сучасного бізнес- середовища, яке створює та підтримує клімат для створення, ефективного існування та оптимального розвитку міжнародної підприємницької діяльності. Необхідність створення новітніх, пристосованих до окремих, специфічних галузей (зокрема ІТ) обумовлює доцільність розробки науково-практичних рекомендацій та рішень як одного з напрямків розвитку та розширення географії діяльності міжнародного підприємства. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами і темами. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» згідно з планами наукових досліджень кафедри менеджменту підприємства у межах науково-дослідної теми: «Управління економічним забезпеченням міжнародних форм бізнесу і підприємництва на основі принципів сталого розвитку та економічної безпеки» (No ДР0117U005640»). Метою роботи є дослідження та аналіз теоретично-практичних засад розвитку міжнародної діяльності підприємства та розробці рекомендацій підвищення ефективності управління ЗЕД міжнародного ІТ підприємства, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення та продажу сервісу в умовах динамічного, нестабільного зовнішнього середовища. Сформована мета дослідження вимагає вирішення наступних завдань: 1) визначення суті зовнішньоекономічної діяльності міжнародного бізнесу на прикладі ІТ підприємств; 2) формулювання сутності та економічного змісту процесу диверсифікації зовнішньоекономічної діяльності підприємства; 3) аналіз процесу створення локалізації додатків як один із можливих підходів до диверсифікації ІТ-підприємств; 4) аналіз господарської діяльності АТ «airSlate»; 5) діагностика специфіки міжнародної діяльності підприємства та ефективності обраної стратегії та ринок, на якому представлено підприємство; 6) діагностика діяльності АТ «airSlate» на предмет виявлення потенційних можливостей та загроз, які необхідно пропрацьовувати за допомогою декількох видів аналізу; 7) моделювання можливих варіантів диверсифікації для АТ «airSlate»; 8) розробка проєкту диверсифікації для продукту signNow; 9) економічна оцінка та надання прогнозу наслідків імплементації запропонованого проєкту у трьох варіаціях - оптимістичній, реалістичний та песимістичній. Об’єктом дослідження є диверсифікація міжнародної діяльності підприємств в умовах нестабільного середовища. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти диверсифікації міжнародної діяльності підприємства. Базою дослідження є АТ «Airslate». Методи дослідження: загальнонаукові (порівняння, графічний, аналітичний, дедуктивний, синтезу, систематизації та узагальнення), а також спеціальні (SWOT, SPACE, експрес-аналіз 5 сил Портера, двовимірний аналіз за Дунканом, конкурентний бенчмаркінг). Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному дослідженні потенційних напрямів розвитку зовнішньоекономічної діяльності міжнародного ІТ-підприємства на основі синтезу аналізу продукту, ринку, стратегічно-обґрунтованих кроків для диверсифікації ринку збуту послуг. Практичне значення одержаних результатів. Пропозиції щодо оптимізації управлінням розвитку ЗЕД підприємства, що розроблені у магістерській дисертації, були представлені менеджерам компанії АТ «airSlate». Керівництво прийняло їх до розгляду.ukміжнародне підприємстворинок ІТ-додатківЗЕДменеджмент підприємств у часи невизначенностілокалізаціядиверсифікація ринку збутуinternational enterpriseIT applications marketforeign tradeenterprise management in times of uncertaintylocalizationmarketplace diversificationДиверсифікація напрямів діяльності підприємства в умовах нестабільного середовищаMaster Thesis115 с.