Зозульов, Олександр ВікторовичБужин, Владислав Євгенович2023-09-082023-09-082023Бужин, В. Є. Збільшення частки ринку ТОВ «Компанії «Біко» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Бужин Владислав Євгенович. - Київ, 2023. - 120 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60062Ця дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, кожен з яких має по три пункти, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 117 сторінку. У першому розділі міститься 21 таблиць та 2 рисунки. У другому розділі представлено 3 таблиці. Третій розділ містить 7 таблиць та 17 рисунків. Метою даної роботи є аналіз причин та умов, що призвели до виникнення маркетингової управлінської проблеми в ТОВ "Компанія "БІКО". Маркетингова управлінська проблема виглядає як не достатня частка на українському ринку. Для здійснення даного дослідження були використані загальні наукові методи аналізу, а також спеціалізовані методи, такі як SWOT-аналіз, опитування та кабінетні дослідження. Після завершення дослідження були сформульовані пропозиції щодо вирішення маркетингової управлінської проблеми підприємства. На підставі всіх отриманих результатів було проведено розрахунок економічної доцільності запропонованих рекомендацій і зроблено висновок щодо перспективності нашого проекту.120 с.ukринок респіраторівринок засобів індивідуального захистуBIKOмаркетингове дослідженняЗбільшення частки ринку ТОВ «Компанії «Біко»Bachelor Thesis