Пересада, Сергій МихайловичЩербаченко, Владислав Вікторович2023-09-262023-09-262023Щербаченко, В. В. Система векторного керування синхронними реактивними двигунами з оптимізацією за критерієм момент-струм : дипломний проект … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Щербаченко Владислав Вікторович. – Київ, 2023. – 86 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60564Дипломний проект містить: сторінок – 86, рисунків – 58, таблиць – 3, додатків – 1 та графічну частину на 3 листах А1. В даному дипломному проекті проведено аналітичний огляд робіт пов’язаних з принципами роботи та керування синхронними реактивними двигунами. Наведено алгоритм векторного керування з постійним потокозчепленням, який забезпечує асимптотичне відпрацювання заданих сигналів та їх розв’язку в процесі керування, що відкриває можливість для вирішення оптимізаційних задач. Проведено конструювання алгоритму максимізації відношення момент струм для синхронного реактивного двигуна з урахуванням ефекту насичення магнітопроводу. Шляхом математичного моделювання проведено дослідження динамічних характеристик, на основі яких, зроблено висновки щодо енергоефективності та сфери застосування розробленого алгоритму.86 с.ukсинхронний реактивний двигунвекторне керуванняоптимізація за критерієм момент-струмконструювання алгоритмуматематичне моделюванняапроксимаціякрива намагнічуваннядинамічні характеристикиsynchronous reluctance machinevector controlmaximum torque per amperealgorithm designmathematical modelingapproximationmagnetization curvedynamic characteristicsСистема векторного керування синхронними реактивними двигунами з оптимізацією за критерієм момент-струмBachelor Thesis