Артеменко, Ліна ПетрівнаГреченко, Катерина Анатоліївна2024-08-252024-08-252024Греченко, К. А. Розвиток маркетингової підсистеми підприємства у забезпеченні його ринкової стійкості : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Греченко Катерина Анатоліївна. - Київ, 2024. - 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68535Дипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему: «Розвиток маркетингової підсистеми підприємства у забезпеченні його ринкової стійкості» містить 93 сторінки, 27 таблиць та 26 рисунків. Перелік посилань нараховує 58 найменувань. Метою роботи є обґрунтування теоретичних, методичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення процесів розвитку маркетингової підсистеми підприємства в аспекті зростання його ринкової стійкості. Об’єктом дослідження є процеси розвитку маркетингової підсистеми підприємства в контексті забезпечення його ринкової стійкості. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти розвитку маркетингової підсистеми підприємства та обґрунтування напрямків її покращення. Базою дослідження є підприємство ТОВ «ТК ВЕКТОР ТРАНС». Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань використовувалися наступні методи: наукового узагальнення (при визначенні сутності процесів та систематизації її складових), класифікації, економіко-математичного моделювання (при дослідженні закономірностей, при прогнозуванні), математичної статистики (при обробці статистичних даних за звітний період), порівняння (при зіставленні показників у динаміці), графічний (при дослідженні динаміки і структури), коефіцієнтний (для дослідження показників ефективності діяльності) та інші. Отримані результати. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці конкретних рекомендацій у напрямі підвищення ефективності розвитку маркетингової підсистеми підприємства ТОВ «ТК ВЕКТОР ТРАНС». Рекомендації щодо використання результатів дослідження. Розроблені рекомендації являють собою певні розрахунки, блок-схеми та аналітичні висновки, які готові для використання керівництвом компанії. У разі використання розроблених пропозицій підприємство може отримати позитивний ефект у вигляді зростання результатів його діяльності. Потенційні обсяги ефекту від впровадження пропозицій також було оцінено у третій частині роботи. Результати впровадження досліджень відображено у Акті № 01/5 від 31.05.2024, що прикладається до даної роботи.93 с.ukмаркетингкомплекс маркетингумаркетингова підсистемапрограмаринкова стійкість.Розвиток маркетингової підсистеми підприємства у забезпеченні його ринкової стійкостіBachelor Thesis