Діброва Т. Г.Лебеденко, Марина Сергіївна2010-12-202010-12-202010Лебеденко М. С. Застосування інтернет-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами / М. С. Лебеденко. - К., 2010. - 208 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/657ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.Інтернет-технологіїелектронний бізнесмаркетингові комунікації на основі Інтернет-технологійвебометричний рангелектронний ресурсоцінювання ефективності маркетингових комунікації в ІнтернетіИнтернет-технологииэлектронный бизнесмаркетинговые коммуникации на основе Интернет-технологийвемометрический рангэлектронный ресурсэффективность маркетинговых коммуникаций в ИнтернетеInternet technologiesInternet-businessmarketing communications on the base of Internet technologieswebometrics rankweb-sitemethod of Internet marketing communication estimationЗастосування інтернет-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємствThesis Doctoral