Гнітецький, Є. В.2018-03-152018-03-152017Гнітецький Є. В. Big data в маркетингу: орієнтація на споживача / Гнітецький Є. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 281–285. – Бібліогр.: 12 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22353ukbig dataцифровий маркетингdata-driven маркетингперсоніфікаціяперсоналізаціяповедінка споживачаdigital marketingdata-driven marketingpersonificationpersonalizationconsumer behaviorцифровой маркетингперсонификацияперсонализацияповедение потребителяJEL classification: M31Big data в маркетингу: орієнтація на споживачаBig data in marketing: orientation to the consumerBig data в маркетинге: ориентация на потребителяArticleС. 281-285https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108730339.138:004.658.6: 004.896