Дорогий, Ярослав ЮрійовичДорога-Іванюк, Олена ОлександрівнаБердиченко, Ірина Олегівна2025-01-102025-01-102024-03-06Використання ChatGPT в освітній діяльності / Я. Ю. Дорогий, О. О. Дорога-Іванюк, І. О. Бердиченко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : Збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-методичної конференції, [Одеса], 6-7 березня 2024 р. / ОНЕУ. – Одеса, 2024. – С. 156–157.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71773Стаття аналізує використання моделі ChatGPT у навчальному процесі та її потенціал як інструменту для підготовки до занять, оцінювання робіт студентів та надання конструктивного зворотного зв'язку. Розглядається роль штучного інтелекту в освітній діяльності, зокрема у контексті оцінки есе та інших письмових завдань. Зазначено, що ChatGPT може стати потужним інструментом самоосвіти, надаючи можливість для розвитку та самовдосконалення студентів. Однак використання таких технологій також може призвести до зниження навичок письма, якщо не контролювати їхнє застосування. Окремо розглядаються проблеми, пов'язані з етичним використанням штучного інтелекту в освітньому процесі та можливості для адаптації педагогічних методів до нових технологій.ukChatGPTштучний інтелектоцінюваннязворотний зв'язоксамоосвітаВикористання ChatGPT в освітній діяльностіUse of Chatgpt in Educational ActivitiesArticleС. 156–157https://doi.org/10.5281/zenodo.146015520000-0003-3848-98520000-0003-3640-63120000-0002-6670-433X