Сагач, Оксана МихайлівнаГришко, Юрій ЮрійовичГришко, Лариса Григорівна2023-05-242023-05-242022Сагач, О. М. Фасилітативний підхід у процесі неперервного професійного зростання вчителів / Сагач О. М., Гришко Ю. Ю., Гришко Л. Г. // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні Науки. - Чернігів, 2022. - Випуск 16 (172). - С. 114-119.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56024Етапами неперервного професійного зростання вчителя фізичної культури є: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у закладі вищої освіти; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки у ході підвищення кваліфікації. Успішність процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури переважно залежить від характеру професійно-педагогічної взаємодії. Успішність процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури не в останню чергу залежить від її характеру. Взаємодія між викладачем та вчителем фізичної культури у процесі підвищення кваліфікації останнього створює ситуацію партнерства, взаємного доступу до педагогічного ресурсу, формує основу для професійного зростання усіх її учасників. Для професійного розвитку педагога важливими є взаємодія, яка зародилась у процесі діалогового спілкування між членами групи вчителів-слухачів. Лектор виступає одразу в кількох ролях, зокрема, фасилітатора та консультанта, у кожній із яких він організовує взаємодію учасників процесу підвищення кваліфікації.ukнеперервне професійне зростаннямайбутній вчитель фізичної культуривчитель фізичної культуриконгруентністьфасилітаціяФасилітативний підхід у процесі неперервного професійного зростання вчителівArticleС. 114-11937.091+378.046.40000-0002-4504-34050000-0002-0818-91300000-0003-2996-2556