Коваль, Олександр СергійовичТерехов, Максим Євгенович2023-07-312023-07-312023-06-15Терехов, М. Є. Інструмент для процедурної генерація об'єктів сцени на основі алгоритмів Маркова в ігровому рушії Unity : дипломний проєкт ... бакалавра : 126 Інформаційні системи та технології / Терехов Максим Євгенович. – Київ, 2023. – 73 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58769Пояснювальна записка дипломного проекту складається з чотирьох розділів, містить 4 додатки, 4 конструкторські документи та 15 джерел – загалом 73 сторінки. Об`єкт дослідження: процес зміни показників у роботі розробників ігор, гейм та левел-дизайнерів, їх завантаженості, за рахунок використання інструментів процедурної генерації для проектування рівня та його наповнення елементами оточення. Мета дипломного проєкту: розробка інструменту для процедурної генерації об'єктів сцени на основі алгоритмів Маркова в ігровому рушії Unity У першому розділі було було розглянуто особливості роботи з інструментами процедурної генерації під час розробки ігор. Було проаналізовано існуючі рішення в сфері процедурної генерації, визначено їх переваги та недоліки. У другому розділі був складений формат програмного забезпечення для реалізації проекту. Було обрано стек, додаткові бібліотеки, виявлено їх сильні та слабі сторони. Був проведений огляд алгоритму Маркова, що буде використовуватись для реалізації програмного забезпечення, а також було визначено необхідні модифікації даного алгоритму для комфортної роботи зі створюваним інструментом. Було складено вимоги до архітектури програмного забезпечення. У третьому розділі було описано процес створення ядра-бібліотеки додатку, описана практична реалізації архітектури, наведені основні класи, їх взаємодія. Також були додані приклади реалізації основних інтерфейсів в найчастіше використовувані правила та послідовності. Розроблений процес серіалізації та зберігання симуляції у файл за допомогою сторонньої бібліотеки Newtonsoft JSON У четвертому розділі було наведено приклади створення нових елементів симуляції. Також було описано покрокову інструкцію для створення та налаштування симуляції для роботи з нею, отримання результатів та їх збереження.73 с.ukпроцедурна генераціяUnityC#алгоритми Марковаігрова розробкаІнструмент для процедурної генерація об'єктів сцени на основі алгоритмів Маркова в ігровому рушії UnityBachelor Thesis004.021