Солнцев, Сергій ОлексійовичКацай, Кирило Ігорович2025-01-022025-01-022024Кацай, К. І. Реформування політики просування краудфандингових платформ : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Кацай Кирил Ігорович. - Київ, 2024. – 151 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71503Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Робота виконана в обсязі 151 сторінка, містить 33 рисунка, 16 таблиць і 16 формул. У роботі досліджено сучасний стан та обґрунтовані заходи реформування політики просування краудфандингових платформ, зокрема на прикладі діяльності ТОВ «Ф’юзор». Мета роботи полягала у розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики просування платформи, орієнтованої на підвищення ефективності залучення та утримання клієнтів. Робота складається з трьох розділів, кожен з яких деталізує ключові аспекти дослідження. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади політики просування. Було проаналізовано сутність політики просування, її ключову роль у діяльності підприємств, основні інструменти, такі як реклама, PR, персональні продажі та стимулювання збуту та додаткові інструменти. Висвітлено сучасні підходи до оцінки ефективності інструментів просування, зокрема через KPI та аналітичні платформи. Це створило базу для розуміння важливості адаптації політики просування до сучасних умов. У другому розділі виконано оцінку маркетингової діяльності ТОВ «Ф’юзор». Проведено аналіз особливостей ринку краудфандингу в Україні, його структури та ключових тенденцій розвитку. Оцінено інструменти просування, які використовуються платформою, їх сильні та слабкі сторони. Виявлено, що основними викликами є обмежений вплив на два з ключових етапів взаємодії з клієнтом моделі «пісочного годинника» та недостатня присутність на міжнародному ринку, що створює необхідність удосконалення політики просування. У третьому розділі розроблено рекомендації щодо реформування політики просування ТОВ «Ф’юзор». Запропоновано впровадження таргетованої реклами у Facebook, Instagram та LinkedIn, використання LinkedIn Conversation Ads, а також стратегій ретаргетингу та ремаркетингу. Ці заходи спрямовані на підвищення залученості користувачів, формування лояльності клієнтів та розширення присутності компанії на міжнародних ринках. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Ф’юзор» для підвищення ефективності маркетингових кампаній, залучення нових інвесторів та утримання існуючих клієнтів. Запропоновані рекомендації забезпечують економічну доцільність реформування та сприяють зростанню обсягу залучених інвестицій.151 с.ukкраудфандингполітика просуванняінструменти політики просуваннярекламареклама в інтернетітаргетована рекламаретаргетингремаркетингLinkedIn Conversation Adsмаркетингова стратегіямодель «пісочного годинника»економічна ефективністьРеформування політики просування краудфандингових платформMaster Thesis658.8