Жигалкевич, Жанна МихайлівнаЛевченко, Валерія Максимівна2024-09-242024-09-242024Левченко, В. М. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «СІСТЕРС АРОМА» на ринку свічок : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Левченко Валерія Максимівна. - Київ, 2024. - 161 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69225Дипломна робота на тему «Удосконалення асортиментної політики ТОВ «СІСТЕРС АРОМА» на ринку свічок» складається з 130 сторінок основного тексту, включає 27 таблиць, 28 рисунків та 6 додатки. Метою роботи є вивчення товарного асортименту ТОВ «СІСТЕРС АРОМА» на ринку свічок та розроблення рекомендацій щодо його розширення. Об’єктом дослідження є асортимента політика. Предметом дослідження є предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних засад щодо удосконалення асортиментної політики компанії. База дослідження – ТОВ «СІСТЕРС АРОМА». Методи дослідження. У дипломній роботі було використано наступні методи дослідження: метод порівняння, балансовий та індексний методи, графічний метод, методи польових і кабінетних досліджень, метод систематизації та узагальнення, метод дисконтування. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження мають як науковий, так і прикладний характер. Робота може бути використана ТОВ «СІСТЕРС АРОМА» для покращення асортиментної політики. За результатами дослідження опубліковано: Левченко В.М. Жигалкевич Ж. М. Сучасні підходи до формування асортиментних стратегій на споживчому ринку. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 236 с.161 с.ukасортиментасортиментна політикаудосконаленнярозширеннямаркетингові дослідженняринок свічокароматичні свічкиassortmentassortment policyimprovementexpansionmarketing researchcandle marketaromatic candlesУдосконалення асортиментної політики ТОВ «СІСТЕРС АРОМА» на ринку свічокBachelor Thesis