Савченко, Сергій МиколайовичКлем, Вікторія Русланівна2023-07-202023-07-202021Клем, В. Р. Оцінка впливу брендингу на підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота … бакалавра : 051 Економіка / Клем Вікторія Русланівна. – Київ, 2021. – 59 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58348Метою роботи є теоретичне обґрунтування, вироблення науково- методичних засад впливу брендингу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства та розробка практичних пропозицій, спрямованих на її підвищення. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: охарактеризувати сутність і чинники впливу брендингу на міжнародну конкурентоспроможність продукції підприємства; розглянути методи і критерії оцінки міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства; дослідити чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства;проаналізувати вплив внутрішніх чинників брендингу на підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства; оцінити вплив брендингу на рівень міжнародної конкурентоспроможності підприємства; розробити заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства; обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Предмет дослідження: теоретичні, науково-методичні та прикладні аспекти впливу брендингу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства. Об‘єкт дослідження: підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства.59 с.ukміжнародна конкурентоспроможністьбрендингinternational competitivenessbrandingОцінка впливу брендингу на підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваBachelor Thesis