Бабенко, Андрій ЄлісейовичРадчук, Євген Олександрович2023-07-132023-07-132021-12Радчук, Є. О. Міцність балки літака з хвилястою стінкою з відновлюваними конструктивними елементами типового ремонту : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Радчук Євген Олександрович. – Київ, 2020. – 55 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58062Актуальність роботи полягає в тому, що конструкція літальних апаратів включає в себе багато балок різних форм і розмірів. Для того щоб конструкція була легкою і міцною в балках які сприймають в основному момент зменшують товщину стінки, але в якийсь момент критичним фактором буде не розрив матеріалу, а втрата стійкості стінки. Для збільшення стійкості стінки використовують вертикальні ребра жорсткості. У будівництві для того щоб ще більше зменшити товщину стінки, почали використовувати двотаврові балки з гофрованою стінкою. Мета дослідження є визначення можливості використання балки літака з хвилястою стінкою з точки зору ремонтно придатності. Об’єктом дослідження в даній роботі вибрана секція заднього лонжерона горизонтального стабілізатора після ремонту и така сама секція але з хвилястою стінкою. Під час виконання роботи були проведені розрахунки на міцність за допомогою аналітичного ти чисельних методів та зроблені відповідні порівняння.55 с.ukбалка з хвилястою стінкоюa beam with a wavy wallнапружено-деформований станstressed and deformed stateметод скінченних елементівfinite element methodкріпильні елементиfastenersнавантаженняloadМіцність балки літака з хвилястою стінкою з відновлюваними конструктивними елементами типового ремонтуMaster Thesis539