Макаренко, О. П.Сабіров, Олександр Сергійович2017-11-282017-11-282007Макаренко, О. П. Імідж педагога як домінуюча стратегія у роботі з важковиховуваними школярами та дітьми з обмеженими функціональними можливостями / Макаренко О. П., Сабіров О. С. // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика» (м. Полтава, 26-27 квітня 2007 р.). – Полтава : Астрая, 2007. – С. 156–160.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/21253ukімідж педагогаважковиховувані школярифункціональні обмеженняполіпшення рівня освітиІмідж педагога як домінуюча стратегія у роботі з важковиховуваними школярами та дітьми з обмеженими функціональними можливостямиArticleС. 156-160"Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика", Всеукраїнський науково-практичний семінар