Пиголенко, Ігор ВікторовичАндріяш, Ірина Володимирівна2024-08-212024-08-212024Андріяш, І. В. Вплив повномасштабної війни на соціальний портрет споживача в Україні : дипломна робота … бакалавра : 054 Соціологія / Андріяш Ірина Володимирівна. – Київ, 2024. – 91 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68422В даній роботі представлене дослідження впливу повномасштабної війни на соціальний портрет сучасного споживача в Україні. Воно здійснене шляхом поєднання теоретичних та практичних розвідок і спрямоване на інтерпретацію аналізу купівельної поведінки. Остання, ґрунтується на синтезі статистико-економічних та соціально-демографічних даних щодо основних аспектів поведінки споживачів із класичними методологічними підходами соціології споживання. Соціо-культурний феномен споживання великою мірою детермінував поведінку усіх акторів соціальних взаємодій, починаючи з первісних спільнот й до тепер. У наш час, вже не перший рік триває найбільш масштабна війна у Європі, змушуючи українських споживачів адаптуватись та вибудовувати майбутнє в умовах абсолютної невизначеності. Характерні риси та специфічні особливості вищезгаданих процесів великою мірою окреслюють соціальний портрет сучасного споживача в Україні. З метою їх висвітлення було застосовано вторинний аналіз первинних даних з відкритих й верифікованих джерел. Було з’ясовано, що сучасні українські споживачі, у переважній більшості є соціально-відповідальними, спрямованими на вибудову громадянського суспільства шляхом зміцнення горизонтальних соціальних зв’язків, прикладом чого може слугувати культура турботи про себе.91 с.ukсоціальний портретсучасний споживачвійна в Українікультура турботи про себеповедінка споживачагромадянське суспільствоконфліктиsocial portraitmodern consumerwar in Ukraineculture of selfcareconsumer behaviourcivil societyconflictsВплив повномасштабної війни на соціальний портрет споживача в УкраїніBachelor Thesis