Оникієнко, Юрій ОлексійовичЛук’янець, Анастасія Олександрівна2024-01-222024-01-222023Лук’янець, А. О. Інформаційно-довідкова система з використанням технологій Інтернету речей : магістерська дис. : 171 Електроніка / Лук’янець Анастасія Олександрівна. – Київ, 2024. – 74 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63949Актуальність теми роботи. Актуальність роботи полягає у необхідності створенні системи, що має на меті зменшення додаткових витрат на реалізацію продуктів та надання послуг консультації, щодо товару. Оцінки та оптимізації розміщення товару, та ефективності таргетованої реклами. Зменшення витрат необхідних для утримання працівників роздрібного магазину. Мета та завдання роботи. Мета роботи полягає у дослідженні систем Інтернету речей, що використовуються у магазинах роздрібної торгівлі, оцінки їх переваг та недоліків, створення системи на основі отриманих показників та технічного завдання. Спираючись на мету роботи, можна виділити наступні завдання, які будуть вирішені у цій роботі: 1. Розгляд існуючих систем та аналіз вимог: аналіз потреб та вимог магазину щодо використання системи маяків, розгляд впроваджених систем, та можливе їх використання у розроблюваній системі. Користь і переваги впровадження такої системи. Покращення взаємодії з клієнтами, оптимізація процесів продажу товарів та їх збільшення. 2. Вибір технології та обладнання: Визначення необхідної технології маяків та обладнання на основі на основі отриманих даних, а також функції, які мають бути впроваджені. 3. Розробка маяків та мережі: Розробка та налаштувати маяків, що відповідають вимогам магазину. Створення мережі маяків, яка дозволяє взаємодіяти зі смартфонами та іншими пристроями клієнтів. 4. Інтеграція з існуючими системами: Забезпечення інтеграції системи маяків з існуючими системами магазину 5. Тестування та налаштування: Проведення тестування системи маяків та налаштувати її для досягнення найкращих результатів. Предмет дослідження. Система маяків як універсальна та інтегрована система, розроблена згідно з технічним завданням та усуненням недоліків, що мають конкурентні системи. Об’єкт дослідження. Організація та комплексна характеристика існуючих рішень систем маяків у роздрібній торгівлі на прикладі Amazon Go, Marcy`s, CVS Health. Методи дослідження. Основним методом у даному дослідженні, є метод аналізу. Додатковим та допоміжним методом, який використовується у роботі є саме порівняльний метод. Наукова новизна одержаних результатів. Розширення області використання протоколів Інтернету Речей, зокрема MQTT Практичне значення одержаних результатів. Полягає у можливості інтеграції існуючих систем інтернету речей, що впроваджені в магазині роздрібної торгівлі, з запропонованою системою. Розробка новітньої системи доповненого асистента для магазинів роздрібної торгівлі покращить взаємодію з клієнтами, надасть можливість ефективно взаємодіяти з пристроями надання інформації клієнтам, покращить ефективність обслуговування.74 с.ukрадіочастотні маякисистеми аналітикиMQTTWi-FiІнформаційно-довідкова система з використанням технологій Інтернету речейInformation system based on the Internet of Things technologiesMaster Thesis621.38