Кухарук, А. Д.Кужель, Д. В.2023-02-202023-02-202021Кухарук, А. Д. Міжнародний франчайзинг як інструмент стратегії економічного розвитку підприємства / Кухарук А. Д., Кужель Д. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 690.99 Кбайт). – 2021. – Вип. 15. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52788ukстратегія економічного розвиткуекономічна стратегіяпідприємствоміжнародний франчайзингпринципиетапирозробка стратегіїeconomic development strategyeconomic strategyenterpriseinternational franchisingprinciplesstagesstrategy developmentМіжнародний франчайзинг як інструмент стратегії економічного розвитку підприємстваInternational franchising as a tool of the company’s economic development strategyArticle334.7+338.9840000-0002-2792-41370000-0002-3574-0717