Баришич, Лука МаріяновичМиронов, Богдан Олександрович2024-04-152024-04-152023Миронов, Б. О. Процедурна генерація елементів ігрового світу : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Миронов Богдан Олександрович. - Київ, 2023. - 121 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66158Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 38 таблиць, 42 рисунки та 7 джерел – загалом 69 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці програмного забезпечення для процедурної генерації елементів ігрового світу, а саме ландшафту. Мета проєкту – покращити алгоритм створення процедурно згенерованих елементів ігрового світу, зробивши їх більш реалістичними. Об'єкт дослідження: генерація елементів ігрового світу. Предмет дослідження: алгоритми процедурної генерації. У розділі першому розглянуто стан предметної області, її використання, обраний алгоритм, його модифікація та їх опис, аналіз аналогів, функціональні й нефункціональні вимоги. У розділі другому розглянуто проєктування програмного забезпечення, його архітектура, детальний опис компонентів, а також опис процедур ПЗ. У розділі третьому проведено тестування програмного забезпечення й аналіз результатів. У розділі четвертому розглянуто шляхи розгортання програмного забезпечення й способи підтримки актуальної версії програми. Програмне забезпечення впроваджено на мові C# для ігрового рушія Unity у вигляді бібліотеки.121 с.ukUnityprocedural generationprocedurePerlin noiseFBMterrainПроцедурна генерація елементів ігрового світуProcedural Element Generation for GamesBachelor Thesis