Писаренко, Наталія ЛеонідівнаЛевчук, Ревекка Володимирівна2023-09-112023-09-112023Левчук, Р. В. Удосконалення асортиментної лінійки кефірів бренду Галичина : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Левчук Ревекка Володимирівна. - Київ, 2023. - 136 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60171Дипломна робота на тему: «Удосконалення асортиментної лінійки кефірів бренду Галичина» 136 сторінок, 31 таблиць, 25 рисунків, 2 додатки. Актуальність теми обумовлена тим, що що український ринок молочної продукції та йогуртів постійно розвивається, стрімко з'являються нові конкуренти, а споживчі вподобання щодо смаків наповнювачев саме для кефіру майже не досліджені. Конкуренти ТОВ «Молочна компанія «Галичина»» вже почали удосконалювати свої лінійки кефірами с різними смаками. Метою дослідження є виявлення потенційних можливостей для розширення товарного асортименту ТОВ «Молочна компанія «Галичина»» на основі виявлених смакових вподобань та асоціацій споживачів. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії ТОВ «Молочна компанія Галичина»» на ринку традиційнної молочної продукції України. Суб’єкти дослідження - компанія ТОВ «Молочна компанія «Галичина»», конкуренти компанії, що працюють на ринку традиційної молочної продукції, а також споживачі - як лояльні, так і потенційні клієнти ТОВ «Молочна компанія «Галичина»». Предмет дослідження - теоретичні та практичні підходи щодо удосконалення асортиментної політики. Для збору даних про вподобання споживачів щодо наповнювачів до кефірів було використано метод анкетування кінцевих споживачів у мережі Інтернет, а також проведено експеримент. Для збору даних про думку споживачів щодо готового продукту було використано метод анкетування кінцевих споживачів у мережі Інтернет, а також проведено експеримент. Основними результатами є виявлення смакових вподобань аудиторії, аналіз асортиментної політики конкурентів, зокрема асортименту кефірів, та визначення пропозицій для розширення товарного асортименту компанії, шляхом удосконалення смакових властивостей кефірів. На українському ринку йогуртів мала пропозиція кефірів із домішками й присутні традиційні смаки, які не відрізняються унікальністю, тому таке дослідження є новим.136 с.ukмаркетингмаркетингове дослідженняасортиментна лінійкаконкуренціяасортиментна політикакефірйогуртмолочна продукціяринок йогуртівринок традиційної молочної продукціївподобання споживачівУдосконалення асортиментної лінійки кефірів бренду ГаличинаBachelor Thesis