Ченуша, Олександр СергійовичАнтонов, Володимир Євгенович2023-10-122023-10-122023Антонов, В. Є. Організація виходу підприємства на європейський ринок збуту : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Антонов Володимир Євгенович. - Київ, 2023. - 104 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61280Дипломна робота на тему: «Організація виходу підприємства на європейський ринок збуту» містить 95 сторінок, 29 таблиць, 21 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 44 найменувань. Метою роботи є систематизація теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо організації виходу підприємства на європейський ринок збуту. Об'єктом дослідження є організація виходу підприємства зовнішній ринок. Предметом дослідження є сукупність теоретичних аспектів та практичних рекомендацій щодо організації виходу підприємства ТОВ «Торговий дім Алком» на європейський ринок збуту. База дослідження – ТОВ «Торговий дім Алком» Методи дослідження. Виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої здійснено на застосуванні загальних та спеціальних методів дослідження: аналіз літературних джерел, метод спостереження, метод систематизації та узагальнення (для визначення теоретичних основ організації виходу на зовнішній ринок); метод статистичного аналізу, порівняльного аналізу, графічний метод та методи опитування (для проведення комплексної діагностики підприємства); метод економіко-статистичного прогнозування та аналізу внутрішніх звітів компанії (для розроблення проекту та оцінювання його доцільності). Використано інформаційні технології: Microsoft Excel. Результати роботи. За результатами дослідження було представлено проект вдосконалення зовнішньоторговельної діяльності підприємства ТОВ «Торговий дім Алком» на основі виробництва експортної продукції. Проект був сфокусований на одній товарній пропозиції «Алком 2039». Такий підхід дозволить підприємству сконцентрувати свої ресурси та зусилля на виготовленні та просуванні цього конкретного продукту на європейському ринку. В результаті розрахунків, було визначено, що ефект від збуту даного товару на ринку ЄС, в довгостроковій перспективі, є більш успішним ніж на українському ринку. Економічний ефект від впровадження запропонованого проекту полягає в надходженні 1 660,5 тис. грн. чистого прибутку. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами ортопедичної продукції, які планують організовувати або розширювати зовнішню економічну діяльність на ринку ЄС, зокрема ТОВ «Торговий дім Алком», для розробки плану організації експортних поставок на ринки країн Східної Європи. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі рекомендації були представлені на розгляд генеральному директору та керівництву ТОВ «Торговий дім Алком», де було визнано можливість коригування планів компанії з урахуванням представленого проекту.104 с.ukвихід на зовнішній ринокзовнішньоекономічна діяльністьекспортринок ЄСмаркетингова стратегіяорганізація ЗЕДОрганізація виходу підприємства на європейський ринок збутуBachelor Thesis