Дергачова, Вікторія ВікторівнаРудківська, Дар’я Федорівна2025-02-122025-02-122024Рудківська, Д. Ф. Залучення міжнародних джерел інвестування для впровадження нового продукту на підприємстві традиційного виробництва : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Рудківська Дар’я Федорівна. - Київ, 2024. - 128 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72459Магістерська дисертація на тему «Залучення міжнародних джерел інвестування для впровадження нового продукту на підприємстві традиційного виробництва» містить 128 сторінок, 47 таблиць, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 51 найменувань. Актуальність теми дослідження полягає в важливості залучення міжнародних інвестицій на українські підприємства. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Мета дослідження є розробка теоретико-методичних рекомендацій з організації залучення міжнародних джерел інвестування для впровадження нового продукту на підприємстві традиційного виробництва. Завданням дослідження є формування плану відкриття нового виробництва для формування міжнародної інвестиційної пропозиції підприємства. Об’єктом дослідження є процес залучення міжнародних джерел інвестування для впровадження нового продукту на підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до залучення міжнародних інвестицій задля розвитку підприємства в умовах воєнного стану. База дослідження -ТОВ «Бердичівський пивоварний завод», підприємство, що спеціалізується на виробництві високоякісного пива, поєднуючи традиційні рецептури з сучасними технологіями. Методи дослідження – загальнонаукові методи, статистичний аналіз, SWOT-аналіз, ABC-аналіз, економічно-математичні методи, графічні методи. Наукова новизна дослідження полягає в обґрунтуванні впровадження та оцінки економічної доцільності нового продукту на підприємстві традиційного виробництва, з урахуванням специфіки діяльності малих і середніх підприємств, для залучення міжнародних джерел фінансування. Практичним результатом є розробка проєкту нового виробництва. Апробація результатів роботи проведена при представленні проекту керівнику бази дослідження та публікації частини дослідження в джерелах відкритого доступу.128 с.ukміжнародне інвестуванняпивоварна галузьвоєнний стан.Залучення міжнародних джерел інвестування для впровадження нового продукту на підприємстві традиційного виробництваMaster Thesis3.33.334