Лебеденко, Сергій ОлександровичЧерненко, Оксана Володимирівна2023-04-112023-04-112022Черненко, О. В. Комунікаційний вплив доповненої реальності на сприйняття бренду: модеруюча роль самовизначеної мотивації / Черненко О. В., Лебеденко С. О. // Ефективна економіка. - 2022. - № 11.2307-2105https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54464ukкомунікаціядоповнена реальністьбрендмаркетинг доповненої реальностізмішана реальністьвідносини між споживачем і брендоммобільний маркетингaugmented reality marketingmixed realityconsumer-brand relationshipmobile marketingКомунікаційний вплив доповненої реальності на сприйняття бренду: модеруюча роль самовизначеної мотиваціїArticle339.1380000-0002-3375-01610000-0001-8464-2948