Духаніна, Наталія Мар'янівна2023-05-302023-05-302019Духаніна, Н. М. Самоосвіта як складова освітнього процесу в університеті / Духаніна Н. М. // Молодий вчений. - № 4 (68). - Херсон, 2019. - С. 248-251.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56354Статтю присвячено аналізу сутності та виокремленню особливостей самоосвіти студентів у процесі їхньої професійної підготовки упродовж навчання у вищому навчальному закладі. Наведено основні етапи самоосвіти студентів та розглянуто умови їхньої самоосвітньої діяльності. Акцентовано на важливості даного виду роботи у професійному становленні, розширенні горизонтів навчальної і професійної підготовки, уможливленні змішування різних форм і методів навчання (традиційних та новітніх) у межах однієї дисципліни та на рівні спеціальності. Наголошено на важливості інтеграції масових відкритих онлайн-курсів в освітній процес.ukсамоосвітапрофесійна підготовкаумови та етапи самоосвітньої діяльностісамостійна роботамасові відкриті онлайн-курсивищий навчальний закладself-educationprofessional trainingconditions and stages of self-educationindependent workmassive open online courseshigher educational establishmentСамоосвіта як складова освітнього процесу в університетіArticleС. 248-251https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-4-68-58374.013