Левчук, Олена МиколаївнаПетрик, Марія Миколаївна2022-07-252022-07-252019Петрик, М. М. Концепція українського журналу мод : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Петрик Марія Миколаївна. – Київ, 2019. – 51 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/49282Об’єктом дослідження в роботі є журнал мод як один з видів видавничої продукції для жінок. Предметом дослідження є особливості оформлення і наповнення сучасних журналів мод, представлених на українському видавничому ринку. Метою дослідження є обґрунтування доцільності створення українського періодичного жіночого видання про моду. У першому розділі подано характеристику поняття «журнал мод», висвітлено історію розвитку журнальної продукції про моду, подано огляд літератури, присвяченої розгляду пов’язаних з нею аспектів, а також проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку видань на тему моди в Україні. У другому розділі описано основні аспекти концепції власного видання: структуру і наповнення, верстку й оформлення, а також схему просування журналу. За результатами дослідження зроблено висновки про стан журнальної справи про моду в Україні і перспективи створення власного журналу.ukперіодичні виданняжурналжіночі виданнямодажурнал модperiodicalsmagazinewomen’s editionsfashionfashion magazineКонцепція українського журналу модBachelor Thesis51 с.