Тріщук, О. В.Мельник, І. О.2023-05-032023-05-032022Тріщук, О. В. Короткий віршований текст для дітей: еволюція, перцепція, редагування / О. В. Тріщук, І. О. Мельник // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2022. – Вип. 2(76). – С. 48-55. – Бібліогр.: 11 назв.2077-7264https://ela.kpi.ua/handle/123456789/55244Описано підходи до редагування короткого віршованоготексту для дітей старшого дошкільного віку. Досліджено психологію сприймання цього різновиду текстів з урахуванням перцептивних особливостей зазначеної вікової категорії читачів. Доведено, що старші дошкільники психологічно налаштовані на сприйняття образів і тому надають перевагукоротким формам віршованого тексту з превалюванням ілюстративного матеріалу.ukкороткий віршований текстредагуванняредактормодельсприйняттяосвітадитяча психологіяshort poetic texteditingeditorperceptioneducationchild psychologymodelКороткий віршований текст для дітей: еволюція, перцепція, редагуванняArticleС. 48-55https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(76).2022.266018808.2: 801.6:159.93