Гусак, Ольвія ОлександрівнаОпрощенко, Євгенія Володимирівна2023-09-042023-09-042023Опрощенко, Є. В. Просування українського бренду суконь Oh My Zigi в Інстаграмі : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Опрощенко Євгенія Володимирівна. – Київ, 2023. – 60 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59832Об’єктом дослідження є сторінка українського бренду суконь Oh My Zigi в інстаграмі. Предметом дослідження є методи та інструменти просування бренду в соціальних мережах. Метою дослідження є розробити концепцію просування бренду на платформі «Інстаграм». Проєкт складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти просування бренду Oh My Zigi в Інстаграмі. Проаналізовано особливості просування в Інстаграмі та переваги і недоліки просування брендів в інтернеті. У другому розділі описано вибір нових підходів та інструментів для підвищення лояльності та впізнаваності бренда, розробку та реалізацію концепції просування бренду Oh My Zigi. За результатами дослідження зроблено висновок, що SMM-маркетинг - один з найефективніших способів просування для брендів у соціальних мережах.60 с.ukІнстаграмстратегія просуванняSMM-маркетингаккаунтлояльністьвпізнаваністьПросування українського бренду суконь Oh My Zigi в інстаграміBachelor Thesis