Тріщук, Ольга ВолодимирівнаДанько, Катерина Русланівна2025-01-132025-01-132024Данько, К. Р. Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури : магістерська дис. : 061 Журналістика / Данько Катерина Русланівна. - Київ, 2024. - 108 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71847Магістерська дисертація Данько Катерини Русланівни на тему «Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Видавнича справа та редагування», НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2024, Київ. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з бібліографічних найменуваннями і 1 застосунок. Обсяг роботи — сторінки комп’ютерного складання. Актуальність теми обґрунтована необхідністю дослідити інтерактивні застосунки як сучасний формат дитячої літератури, визначити їхній виховний та освітній потенціал у контексті формування моральних, етичних і соціальних цінностей у дітей. Це зумовлено стрімким розвитком цифрових технологій, що змінюють способи взаємодії дітей із літературою. У роботі передбачено створення концепції мобільного застосунку для дітей, що поєднує літературні, навчальні та інтерактивні елементи, сприяючи розвитку читацької культури та морального виховання молодшого покоління. Об’єктом дослідження є дитяча література та інтерактивні мобільні застосунки як засоби виховання і формування соціальних цінностей. Предметом дослідження є виховний потенціал дитячої літератури. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці інтерактивного мобільного застосунку «Книголенд», що може бути використаний у виховному та освітньому процесах. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: описово-аналітичний метод (для систематизації та узагальнення наукової інформації щодо жанрової різноманітності дитячої літератури, її виховного потенціалу та інтерактивних підходів); метод історичного аналізу (дослідження розвитку дитячої літератури); метод порівняльного аналізу (для оцінки функціональних особливостей інтерактивних додатків і традиційних книжкових форматів); опитування; статистичний метод (для обробки результатів опитування із залученням інструментів Google Forms і Microsoft Excel); метод моделювання (для розробки концепції застосунку «Книголенд»).108 с.ukдитяча літературамобільний застосунок для дітейінтерактивний контентвиховний потенціалсоціальні цінностіchildren's literaturemobile application for childreninteractive contenteducational potentialsocial valuesРоль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літературиMaster Thesis