Щербина, Олександр АндрійовичБевз, Дмитро Євгенійович2024-06-262024-06-262024Бевз, Д. Є. Програмні засоби підтримки баз даних системи таргетованої маркетингової комунікації : дипломний проект ... бакалавра : 123 Комп’ютерна інженерія / Бевз Дмитро Євгенійович. – Київ, 2023. – 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67452Кваліфікаційна робота включає пояснювальну записку (74 с., 8 рис., 5 додатків). Об’єкт розробки – створення програмних засобів підтримки баз даних системи таргетованої маркетингової комунікації. У проекті представлені програмні засоби, що дозволяють аналізувати інформацію про дії користувачів в мережі Інтернет. Програмні засоби спочатку завантажують інформацію з джерел на сервер бази даних, потім виконується сортування, що дозволяє відстежувати частоту зустрічі певних полів. Проводиться аналіз роботи окремих програмних модулів, на основі чого підбирається оптимальні інструменти і алгоритм реалізації програмних засобів. Описуваний в проекті алгоритм реалізації програмних засобів складається з етапу завантаження інформації, який включає два підетапи: завантаження з джерел на сервер DataHub і завантаження з DataHub на базу даних HDFS, та етапу обробки даних за допомогою моделі MapReduce. Ефективність алгоритму обробки оцінюється в порівнянні зі звичними програмними засобами (текстовий редактор, Microsoft Excel, реляційні бази SQL, Oracle). Відзначається, що отриманий результат демонструє значну перевагу Hadoop над іншими інструментами в швидкодії та ефективності. Завантаження даних з джерел інформації відбувається за допомогою утиліти rsync, яка дозволяє максимально безпечно передавати даних, при чому видалятиме їх після передачі. Результати кваліфікаційної роботи доцільно використовувати для невеликих компаній, що планують розширити свої рекламні можливості.93 с.ukсистема таргетованої маркетингової комунікаціїбаза данихсерверкластерутилітареляційна база данихaddress advertising systemdata baseserverclusterutilityrelative data baseПрограмні засоби підтримки баз даних системи таргетованої маркетингової комунікаціїBachelor Thesis