Фіялка, Світлана БорисівнаДощанська, Анна Олександрівна2025-02-192025-02-192024Дощанська, А. О. Стереотипи в рекламі та їх вплив на споживачів : магістерська дис. : 061 Журналістика / Дощанська Анна Олександрівна. - Київ, 2024. - 120 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72603Магістерська дисертація Дощанської Анни Олександрівни на тему «Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни» зі спеціальності 061 «Стереотипи в рекламі та їх вплив на споживачів», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи — 118 сторінок. Дисертація містить 12 додатків. Мета дослідження — виявити роль стереотипів у сучасній рекламі, їх вплив на сприйняття аудиторії та розробити інструментарій для оцінювання рівня сприйнятливості до стереотипів. Методи дослідження. Для реалізації мети використано методи: аналізу і синтезу (для вивчення наукової літератури з теми, формування типології стереотипів, систематизації теоретичних підходів); контент-аналізу (для ідентифікації стереотипів у рекламних кампаніях і аналізу їх впливу на аудиторію); порівняння (для оцінки відмінностей у сприйнятті стереотипів різними цільовими групами); опитування та тестування (для вивчення реакцій аудиторії на стереотипи у рекламі, а також для оцінки рівня критичного мислення та сприйнятливості до них). Об’єктом дослідження є рекламна комунікація, яка формує уявлення аудиторії про соціальні групи, культурні символи та ролі. Предметом дослідження є використання стереотипів у рекламних кампаніях та їхній вплив на сприйняття аудиторії. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні інструментарію для оцінювання сприйнятливості до стереотипів, який може бути інтегрований у навчальні програми, корпоративні тренінги, а також використаний у рекламній індустрії для зниження рівня стереотипізації та підвищення соціальної відповідальності реклами.120 с.ukстереотипирекламакогнітивні упередженнягендерні ролісоціальна відповідальністьукраїнський контекстрекламна комунікаціятестуваннякритичне мисленняетична рекламаСтереотипи в рекламі та їх вплив на споживачівMaster Thesis