Антонова,-Рафі Юлія ВалеріївнаЛяшенко, Анастасія Олексіївна2024-02-282024-02-282023Ляшенко, А. О. Особливості побудови індивідуальних програм фізичної терапії дітей з аутизмом : магістерська дис. : 227 Фізична терапія, ерготерапія / Ляшенко Анастасія Олексіївна. - Київ, 2023. - 85 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/65047Метою роботи було вдосконалення програми фізичної терапії у дітей з аутизмом в умовах Чернігівського обласного центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю « Відродження » Завдання дослідження: - визначити поняття аутизму, його епідеміологію; етіологію та патогенез аутизму у дітей; сучасні методи діагностики та оцінки аутизму; аспекти фізичної терапії для дітей з аутизмом; - встановити сучасні методики фізичної терапії дітей з аутизмом; - підібрати та навести методи дослідження аутизму у дітей; - провести аналіз спеціалізованих центрів та програм фізичної реабілітації для дітей з аутизмом; - зробити опис комплексної програми фізичної реабілітації для дітей з аутизмом;- проаналізувати вплив комплексної програми фізичної реабілітації на дітей з аутизмом; - розробити алгоритм побудови персоніфікованої програми з фізичної терапії для дітей, хворих на аутизм; Об’єкт дослідження –діти хворі на аутизм. Предмет дослідження – структура та зміст програми фізичної терапії для дітей з аутизмом в умовах Чернігівського обласного центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Наукова новизна дослідження полягає в розробці програми фізичної терапії дітей з аутизмом відмінними особливостями якої є застосування елементів ерготерапії в поєднанні із засобами фізичної терапії, а саме лікувальної гімнастики; кінезіотерапії; механотерапії; прогулянок на свіжому повітрі відповідно до визначеного рівня рухових та моторних здібностей, а також порушення життєдіяльності за Міжнародною класифікацією функціонування.85 с.ukОсобливості побудови індивідуальних програм фізичної терапії дітей з аутизмомMaster Thesis615.8:159.92