Солнцев, Сергій ОлексійовичПовх, Ілля Вікторович2023-09-112023-09-112023Повх, І. В. Визначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку послуг з корпоративного навчання : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Повх Ілля Вікторович. - Київ, 2023. - 102 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60190Дипломна робота на тему «Визначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку послуг з корпоративного навчання»» виконана на 102 сторінках та містить 19 таблиць і 30 рисунків. Актуальність теми характеризується тим, що компанія «Ідеал Інтернешнл» впроваджувала послугу корпоративного навчання, без попереднього дослідження. Так компанія працює вже багато років і її комплекс маркетингу системно ще жодного разу не переглядався. Керівництво не знає, чи відповідає комплекс маркетингу ринковій ситуації, а отже виникає необхідність в визначенні доцільності модифікації комплексу маркетингу компанії «Ідеал Інтернешнл» на ринку корпоративного навчання. Метою даної роботи є визначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку корпоративного навчання. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії «Ідеал Інтернешнл». Предметом дослідження є вивчення теоретичних та практичних положень для проведення аналізу доцільності модифікації комплексу маркетингу послуги корпоративного навчання. Будуть проведені кабінетні дослідження, опитування споживачів, інтерв’ю з експертами галузі корпоративного навчання, а також проведений аудит ресурсів. Результатами роботи буде запропоновані рекомендації, для посилення сильних та нівелюванню слабких сторін елементів комплексу маркетингу компанії «Ідеал Інтернешнл» на ринку корпоративного навчання.102 с.ukкорпоративне навчаннямовна школакурсикомплекс маркетингумодифікаціяцінапослугапросуваннярекламамаркетингВизначення доцільності модифікації комплексу маркетингу ТОВ «Ідеал Інтернешнл» на ринку послуг з корпоративного навчанняBachelor Thesis