Балюн, Оксана ОлександрівнаШпотя, Анастасія Володимирівна2025-01-132025-01-132024Шпотя, А. В. Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24 : магістерська дис. : 061 Журналістика / Шпотя Анастасія Володимирівна. - Київ, 2024. - 151 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71836Магістерська дисертація на тему «Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг дисертації — 151 сторінки, з них 125 сторінкок основного тексту. Робота містить 29 рисунків, 13 таблиць та 4 додатки. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовувалися загальнонаукові методи аналізу та синтезу (для систематизації підходів до використання подкастів в інтернет-маркетингу), класифікації (для визначення типів подкастів та аудиторії), порівняння (для оцінки ефективності комунікаційних стратегій Health24 та конкурентів), опису (для вивчення можливостей платформи YouTube для просування подкастів). Спеціальні методи: опитування (для збору даних серед медичних працівників) та контент аналіз (для оцінки соціальних мереж Health24 і її конкурентів, а також подкастів на YouTube). Об’єктом дослідження є медична інформаційна система Health24. Предметом дослідження є подкастинг як метод просування медичних інформаційних систем в Україні. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні доцільності використання подкастів як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24. У дисертації досліджено теоретичні засади застосування інноваційних методів просування в інтернеті, зокрема через подкасти на платформі YouTube, проведено аналіз комунікаційної діяльності медичної інформаційної системи Health24 та її конкурентів, створено подкасти для медичної інформаційної системи Health24 та проаналізувано їх ефективність, розроблено рекомендації щодо використання подкастів як ефективного інструменту просування Health24. Практичне значення одержаних результатів полягає в успішній реалізації проєкту впровадження подкастів на платформі YouTube як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24.151 с.ukподкастиYouTubeпросуваннямедичні інформаційні системицифрові канали комунікаціїpodcastspromotionhealth information systemsdigital communication channelsПодкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24Master Thesis007 : 304 : 659