Вареник, В. М.2023-10-182023-10-182023Вареник, В. М. Соціокомунікативний потенціал інформаційних продуктів українських видавців галузевих періодик / Вареник В. М. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 1(79). – С. 107-119. – Бібліогр.: 31 назва.2077-7264https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61564Зроблено критичний огляд видавничої продукції, яку створюють редакції галузевих медіа. Встановлено, що система редакцій галузевих періодик об’єднує не лише електронні, друковані журнали та газети, а й книжки, каталоги, плакати, сайти й інші електронні видання (зокрема, програмні продукти та маркетплейси, соціальні мережі).ukгалузева пресагалузевий журналпрограмний продукткаталогвиставкова газетасоціальні мережіrade presstrade magazinesoftware productcatalogexhibition newspapersocial mediaСоціокомунікативний потенціал інформаційних продуктів українських видавців галузевих періодикArticlePp. 107-119https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(79).2023.274735655.413:050](477)(045)0000-0003-1284-6321