Кузнєцова, Катерина ОлександрівнаКовриженко, Тетяна Андріївна2022-02-162022-02-162021-12Ковриженко, Т. А. Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку поліграфічної продукції : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Ковриженко Тетяна Андріївна. – Київ, 2021. – 106 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46530Магістерська дисертація на тему: «Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку поліграфічної продукції» містить 106 сторінок, 22 таблиці, 14 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 64 найменування. Актуальність теми полягає у тому, що складне фінансове становище більшості компаній вимагає пошуку засобів для виживання компанії та забезпечення її ефективності. У зв'язку з цим необхідно вдосконалити управління конкурентоспроможністю, використовуючи сучасні управлінські рішення, спрямовані на підвищення успішної діяльності підприємства. Метою роботи є комплексний аналіз теоретико-методологічних підходів до управління конкурентоспроможністю підприємства та їх удосконалення. Відповідно до визначеної мети встановлено та вирішено такі завдання: аналіз теоретичних підходів до аспектів управління конкурентоспроможністю підприємства; систематизування існуючих конкурентних стратегій; ознайомлення із методами оцінювання конкурентоспроможності підприємства; аналіз тенденцій розвитку ринку поліграфічної продукції України; конкурентний аналіз ТОВ «ХХХ»; проведення стратегічної діагностики управління конкурентоспроможністю ТОВ «ХХХ»; розроблення алгоритму стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства; визначення шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства; здійснення економічного обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є управління конкурентоспроможністю підприємства поліграфічних послуг ТОВ «ХХХ». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів управління конкурентоспроможністю підприємства. Методи дослідження. У роботі використані загальні та специфічні наукові методи, зокрема: системний та комплексний підхід, методи статистичного та економічного аналізу, групування, візуалізації за допомогою графіків і таблиць, експертної оцінки тощо. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що набуло подальшого розвитку трактування поняття «конкурентоспроможність підприємства», удосконалено методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку поліграфічної продукції. Практичною значущістю магістерської дисертації є використання результатів дослідження дають змогу зрозуміти необхідність та особливості здійснення комплексного управління конкурентоспроможністю підприємства та підвищити його рівень. За результатами дослідження було опубліковано дві тези на тему «Аналіз конкурентних позицій поліграфічного підприємства» та «Тенденції розвитку ринку поліграфічної продукції України».ukконкурентоспроможність підприємствауправління конкурентоспроможністюметоди оцінки конкурентоспроможностіпідвищення конкурентоспроможностіenterprise competitivenesscompetitiveness managementmethods of competitiveness assessmentcompetitiveness increaseУправління конкурентоспроможністю підприємства на ринку поліграфічної продукціїMaster Thesis106 с.338.242.2