Doronkina, N. E.Ivasiuk, O. V.Доронкіна, Н. Є.Івасюк, О. В.Доронкина, Н. Е.Ивасюк, О. В.2016-10-242016-10-242015Doronkina N. E. Students’ individual characteristics consideration in teaching English / N. E. Doronkina, O. V. Ivasiuk // Advanced education : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 4. – С. 18–21. – Бібліогр.: 5 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/17811enperceptive modalityproject-based learningproblem-based learningmultiple intelligences theoryeducational methodspredominating perceptive channelперцептивна модальністьпроектно-орієнтоване навчанняпроблемно-орієнтоване навчаннятеорія множинного інтелектуметоди навчаннядомінуючий канал сприйняття інформаціїперцептивная модальностьпроектно-ориентированное обучениепроблемноориентированное обучениетеория множественного интеллектаметоды обучениядоминирующий канал восприятия информацииStudents’ individual characteristics consideration in teaching EnglishВрахування індивідуальних особливостей студентів у викладанні англійської мовиУчет индивидуальных особенностей студентов в преподавании английского языкаArticlePp. 18-21378.477