Маринчук, Т. М.Стадніченко, В. В.2015-09-222015-09-222013Маринчук Т. М. Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій / Маринчук Т. М., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 304 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 14 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12556ukкомплекс маркетингових комунікаційпросуваннярекламастимулювання збутуPRособистий продажринокресурси підприємствафінансово-економічні показникиструктура попитуповедінка споживачівконкуренціяпереваги товарупереваги торгової маркиСистематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікаційSystematization of indicators that affects on marketing communication complexArticle659