Погребняк, Анна ЮріївнаАтаманець, Поліна Миколаївна2024-06-282024-06-282024Атаманець, П. М. Організація ефективної рекламної діяльності ТОВ «Інтерпроммаш» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Атаманець Поліна Миколаївна. – Київ, 2024. – 112 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67613Метою дослідження є аналізування сучасних рекламних стратегій та методів, вивченні їх ефективності і розробці рекомендацій для оптимізації рекламної діяльності ТОВ «ІНТЕРПРОММАШ». Для аналітичного дослідження та розробки пропозицій в роботі застосовувалися такі методи, як абстрактно-логічний, статистичний, табличний метод представлення інформації, а також системно-синергетичний підхід для дослідження основних принципів формування та вдосконалення фінансової діяльності підприємства. В роботі запропоновано впровадження системи моніторингу стану обладнання на основі штучного інтелекту та реалізацію запропонованих маркетингових заходів, що зазнають окупності ще в перший рік та приносить чистий ефект при цьому 194,3 тис. грн. Об’єкт дослідження – процес підвищення організації рекламної діяльності підприємства. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та практичних положень щодо підвищення організації рекламної діяльності підприємства.112 c.ukефективна рекламна діяльністьорганізація ефективної рекламної діяльностімаркетингова стратегіямаркетингові заходипродукціяприбутокОрганізація ефективної рекламної діяльності ТОВ "Інтерпроммаш"Bachelor Thesis