Коломієць, Тетяна ВолодимирівнаВітвіцька, Тамара Олександрівна2020-02-212020-02-212019-06Вітвіцька, Т. О. Реклама як відображення стилів життя американського та українського суспільств : дипломна робота ... бакалавра : 6.030101 Соціологія / Вітвіцька Тамара Олександрівна. – Київ, 2019. – 73 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/31840Окреслено контекст дослідження факторів, що впливають на формування та зміни у стилях життя українського та американського суспільств. Розглянуто стиль життя як поняття у соціології. Досліджено рекламу як патерн поведінки соціальних груп різних рівнів. Проаналізовано рекламу та стилі життя в контексті світових глобалізаційних процесів. рекламу у соціальному просторі українського суспільства. Проаналізовано рекламу у соціальному просторі американського суспільства. Окреслено постматеріальні цінності як основу вторинного дискурсу реклами постіндустріальних країн. Реалізоване кількісне соціологічне дослідження на тему «Відображення стилів життя киян в українській рекламі».ukстиль життяпаттерн поведінкисвітові глобалізаційні процесивторинний дискурс рекламипостматеріальні цінностіпостмодернізаціяlifestylepattern of behaviorworld globalization’s processessecondary discourse of advertisingimpetus of valuepostmodernizationРеклама як відображення стилів життя американського та українського суспільствBachelor Thesis73 с.316