Зозульов, Олександр ВікторовичВишницька, Софія Володимирівна2024-12-272024-12-272024Вишницька, С. В. Стратегія виходу українського бренду на міжнародний ринок декоративної косметики : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Вишницька Софія Володимирівна. - Київ, 2024. – 165 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71407Магістерська дисертація на тему «Стратегія виходу українського бренду на міжнародний ринок декоративної косметики» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури. Загальний обсяг роботи становить 158 сторінок, містить 31 рисунок, 18 таблиць та 5 формул. У роботі використано 72 джерела за переліком посилань. Мета роботи полягає у формуванні стратегії виходу локального українського бренду Lamel ТОВ «Б’юті Хаб» декоративної косметики на ринок США. Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи: систематизацію та узагальнення для розробки стратегії виходу бренду на міжнародний ринок, методи маркетингового аналізу, статистичні методи для оцінки ефективності ринкових заходів, а також економічні моделі для обгрунтування доцільності виходу на міжнародний ринок. Об’єктом дослідження є формування стратегії виходу бренду на міжнародний ринок. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та науково-практичні рекомендації щодо формування стратегії виходу бренду на ринок декоративної косметики США. Наукова новизна полягає у науково-методичних положеннях, що стосуються виходу локального бренду на міжнародний ринок. Запропоновано структурно-логічну схему реалізації стратегії, яка охоплює ключові етапи: ситуаційний аналіз, оцінку привабливості регіону, вибір методу входу, визначення загальної та брендової стратегій, а також впровадження системи контролінгу. Подальшого розвитку набули теоретичні основи міжнародного маркетингу. На відміну від існуючих підходів, запропоновано систематизацію стратегій виходу на міжнародний ринок із врахуванням способів реалізації, а також детальні положення щодо особливостей просування локального бренду в умовах глобальної конкуренції. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Б’юті Хаб» для ефективного виведення бренду Lamel на ринок декоративної косметики США з подальшим розширенням дистриб’юторської мережі на території США. Ключові слова: стратегія виходу на ринок, міжнародний ринок, ринок США, бренд декоративної косметики, дистриб’ютор.165 с.ukстратегія виходу на ринокміжнародний ринокринок СШАбренд декоративної косметикидистриб’юторСтратегія виходу українського бренду на міжнародний ринок декоративної косметикиMaster Thesis338.1.339.1