Тріщук, Р. Л.2024-04-302024-04-302023Тріщук, Р. Л. Перспективи та шляхи розвитку відеовиробництва в посткарантинний період / Тріщук Р. Л. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 4(82). – С. 93-101. – Бібліогр.: 18 назв.2077-7264https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66550Досліджено зміни в споживацьких звичках авдиторії відеоконтенту під впливом пандемії COVID-19. Зазначено, що глядачі стали проводити більше часу для перегляду відеоматеріалів, вони виявляють значний інтерес до ней- тральної та об’єктивної інформації й уникають контенту з фейками і маніпуляціями. Це посилило вимоги до якості контенту, який створюють медіакомпанії та відеовиробники, спонукуючи їх до більшої об’єктивності та дбайливого фактчекінгу. Чільне місце відведено визначенню перспектив і можливостей для відеовиробництва в нових умовах.ukвідеоконтентвідеовиробництвопандемія COVID-19посткарантинний періодспоживання відеоконтентурозвиток відео індустріїvideo contentvideo productionCOVID-19 pandemicpost-quarantine periodconsumption of video contentdevelopment of the video industryПерспективи та шляхи розвитку відеовиробництва в посткарантинний періодArticlePp. 93-101https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(82).2023.299113007.304.659.30000-0002-6286-8345